میز گروهی اداری | میز کارمندی گروهی

وجود میز گروهی اداری برای یک سازمان یا شرکت آن هم در شهرهای بزرگ که معمولا مدیران با مشکل محدودیت فضا دست به گریبان هستند بسیار ضروری است . معمولا برای کارمندانی که در یک بخش کار می کنند و وظایف مشابه و نزدیک به هم دارند از این نوع میز ها استفاده می شود تا رساندن کابل‌های ‌شبکه های کامپیوتر و تلفن راحت تر باشدو البته موجب استفاده حداكثری از فضا و ضرورت كار گروهي برای كارمندان در كنار هم نیز می شود که امری مهم است . به همین دلیل استفاده از میز گروهی اداری و جایگزینی آن به جای میز کارمندی مستقل رواج پیدا کرده است زیرا یک میز کار گروهی فضای به مراتب کمتری نسبت به چند میز کارمندی نیاز دارد و دارای مزیت های بیشتری نسبت به آن است .

اگرچه ممکن است در نگاه اول به کیفیت محصول توجه زیادی نشود و توجه بیشتر به سمت قیمت میز باشد اما ضروری است از محصولی استفاده شود که علاوه بر اینکه قیمت مناسب دارد ، کیفیت مطلوبی  هم داشته باشد تا در اثر استفاده در دراز مدت آسیب نبیند .

ضرورت استفاده از میز گروهی اداری

بر اساس تحقیقات ، کارمندان زمان زیادی از کار خود را در اتاق یا بخش کاری مربوطه تنها و بدون تعامل و برقراری ارتباط با سایر کارمندان سپری می کنند که در طولانی مدت باعث کاهش کارایی و حتی انزوای آنان می شود لذا وجود میز گروهی اداری باعث تعامل کارمندان در حین کار کردن با یکدیگر می‌شود و راندمان کاری آنها نیز بر اثر کار تیمی افزایش پیدا می‌کند . در خرید میز گروهی اداری باید به این نکته توجه کرد که برای جلوگیری از بروز مزاحمت و اختلال در کار کارکنان ، باید از دیوایدر های مناسب استفاده کرد تا حریم خصوصی افراد تا حدی حفظ شود . وجود قفسه و زونکن های مناسب و کافی مانع به وجود آمدن بی نظمی می‌شود و بهتر است در هنگام خرید این مساله را هم مد نظر قرار دهید .


گروه طراحان آفیس
که تا به حال چندین سال تجربه تولید میزهای کار گروهی و همچنین ساخت میز هایی متناسب با فضا و نوع کاری شرکت ها دارد و با مشاوره رایگان ، شما مشتریان را در انتخاب بهترین و متناسب ترین نوع میز متناسب با سبک کار شرکت و همچنین فضای در دسترستان همراهی می کند و آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *