مطالعات انجام شده در سالهای اخیر نشان داده است که اکثر افراد از محیط کار خود راضی نیستند یکی از دلایل این امر تکراری شدن محیط و شرایط کاری روزمره که تداعی کننده یک فضای کسالت بار است ، می باشد . بنابراین استفاده از ایده های تازه در طراحی بخش های مختلف شرکت ها ، مانند تجهیز سالن کنفرانس و طراحی سالن اجتماعات ، اجرای سقف کاذب اداری ، تغییر در چیدمان میزهای شرکت و یا رنگ کاری و….. می توانند انگیزه و احساس شادابی مضاعف را در روحیه کارمندان و کل مجموعه کاری تزریق کنند. بنابراین فضاسازی اداری در عملکرد بهتر و تعامل هر چه بیشتر در میان کارمندان تاثیر گذار است.

یکی از راه حل های خوب در این زمینه استفاده از مبلمان و میزهای اداری باکیفیت و مدرن است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت . 

تجهیز سالن کنفرانس با مبلمان اداری مناسب

طراحی اصولی دفاتر کار علاوه بر بازدهی و بهره وری بیشتر ، باعث ایجاد حس احترام و اعتماد بیشتر در نزد مراجعه کنندگان می شود. بنابراین به عنوان مثال یک میز پیشخوان اداری با ظاهری شیک و مدرن ، اجرای پارتیشن اداری با رعایت اصول مهندسی ، انواع میز کنفرانس mdf و میز گروهی مدرن در کنار سایر پارامتر های موجود در محیط کار ، می تواند نمونه طراحی دکوراسیون اداری مناسب باشد که باعث ایجاد تاثیر مثبت در اکوسیستم فضای کار می شود . 

نقش پارتیشن اداری در تجهیز سالن همایش و آمفی تئاتر

یکی از مهم ترین اصول در طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر ، استفاده از پارتیشن است بطوریکه اجرای پارتیشن اداری دوجداره علاوه بر استفاده بهینه از فضا و تفکیک آن می تواند در کاهش عبور سر و صدا و عایق بندی محیط آمفی تئاتر کاملا موثر باشد . پارتیشن ها در انواع مختلف از نظر جنس و رنگ و طرح قابلیت اجرا و ساخت دارند و این موضوع باعث شده تا پارتیشن انعطاف بیشتری در بحث هماهنگی اجزای مختلف محیط ، با سایر المان ها داشته باشد . استفاده از پارتیشن اداری می تواند جلوه ای متفاوت تر و ساختاری جذاب تر در فضای همایش و سالن اجتماعات ایجاد کند . 

استفاده از مواد اولیه و متریال مرغوب در اجرای پارتیشن اداری باعث دوام و استحکام هر چه بیشتر آنها شده که در افزایش طول عمر آن ها تاثیر بسزایی دارد.

پارتیشن دوجداره گزینه ای مناسب برای تجهیز سالن کنفرانس

پارتیشن دوجداره ، گزینه مناسبی برای تجهیز سالن کنفرانس و همچنین طراحی سالن اجتماعات است . طراحی پارتیشن دوجداره ام دی اف ، بگونه ای است که اتصال آن ها را به سقف را فراهم می سازد و همچنین به علت تنوع در طراحی قابلیت هماهنگی با انواع محیط ها را دارد . استفاده از پارتیشن دو جداره با کاهش حجم صدا و ایجاد محیط آکوستیک می تواند نقش موثری در بالا بردن تمرکز افراد داشته باشد و در نتیجه بهره وری بیشتر در کل مجموعه کاری را به دنبال دارد. طراحی سه بعدی پارتیشن دوجداره قبل از اجرا با استفاده از نرم‌افزارهای 3DMAX منجر به طراحی و ساخت دقیق تر این محصول می شود که مانع از دوباره کاری می شود وهمچنین منجر به سهولت در عملیات نصب می شود ، که بخش مهمی از مراحل اجرای پارتیشن ها است.

اجرای سقف کاذب اداری و تجهیز سالن کنفرانس

اجرای سقف کاذب اداری در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها ، امروزه تغییرات بسیاری را در دکوراسیون محیط های کاری بوجود آورده است. سقف کاذب جایگزین بسیار مناسبی برای قالب های گچی معمول است که تاثیرات زیبایی آن در محیط کار کاملا محسوس است . زیبایی سقف های کاذب که به صورت های کمانی ، قوسی ، منحنی و…. طراحی و اجرا می شوند با اضافه نمودن باکس های نور مخفی دو چندان می شود. البته طراحی قاب های چوبی دکوراتیو در سقف و استفاده از لامپ های کم مصرف در آن ها نیز از دیگر گزینه هایی است که امروزه در بسیاری از ساختمان های اداری و مسکونی مدرن بوفور بچشم می خورد و معمولا از سوی طراحان به کارفرمایان توصیه می شود .

طراحی و اجرای سالن کنفرانس با استفاد از دیوارکوب

علاوه بر اجرای پارتیشن اداری ، استفاده از دیوارکوب ها در طراحی دکوراسیون داخلی سالن کنفرانس ، از دیگر عوامل تاثیر گذار و کاربردی است که هم سرعت نصب و اجرای آن بالاست و هم هزینه ی نسبتا کمتری نسبت به نقاشی و ترمیم دیوار ها دارد . امروزه اجرا و نصب دیوارکوب mdf تقریبا در بیشتر سالن های کنفرانس و تالار های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استحکام خوبی که ورق های ام دی اف دارند و استفاده از روکش های مقاوم معمولا دوام و عمر خوبی دارند و از این نظر هم به نقاشی و سایر روش های قدیمی ترجیح داده می شوند . 

خرید دیوارپوش ارزان و البته با کیفیت همواره برای افراد و سازمان ها جزو اولویت های اصلی است . بنابراین قیمت دیوارپوش در کنار کاربرد و ویژگی های ظاهری آن می تواند از فاکتور های مهم در خرید دیوارپوش برای تجهیز سالن کنفرانس باشد . 

قیمت دیوارکوب ام دی اف در مقایسه با نمونه های مشابه با توجه به مزایایی مانند استحکام بالاتر در برابر ضربه و همچنین ساختار ظاهری از نظر ساده یا طرح دار بودن ، متغیر است . از دیگر مزایای دیوارکوب ها می توان به عایق صوتی و حرارتی بودن آنها نیز اشاره کرد که در طراحی و تجهیز سالن کنفرانس ، حائز اهمیت است . 

شرکت طراحان آفیس

گروه صنعتی طراحان آفیس در زمینه ی طراحی و اجرای پارتیشن اداری ، تولید کتابخانه mdf ، انواع دیوارکوب و دیوارپوش mdf ، سقف های کاذب ام دی اف و تمام چوب در طرح های متنوع و سایر تجهیزات اداری و دکوراسیون داخلی ، فعالیت دارد و پذیرای کلیه سفارشات کارفرمایان گرامی می باشد .

منابع غیر فارسی : طراحی اتاق کنفرانس